Susan

Alla inlägg under oktober 2011

Av Susan Hammoud - 11 oktober 2011 07:33

hola  

hej jag vaknade typ för en halv timme sen .. tog på mig ..åt frökost ( cornflakes )

men skulle bara titta vad vädret skulle bli idag o imon på aftonbladet : http://www.klart.se/väder-göteborg.html 

För att veta vad man kan ha på sig .. det som e bra med det är att man kan se timme för timme.. alltså exakt vilken tid det regnar o vilken tid det är soligt..

men det  stämmer såklart inte alltid...

hehe men aja har skola idag slutar klockan 14:30 sen har jag läxhjälp o så.. 

hehe inte för att jag behöver läxhjälp men jag o mina kompisar går dit för att hänga o ha kul hehe  

men aja hatar tisdagar vi har alla kärnämnen typ matte,engelska,svenska,no och so på samma dag  

men får ses sen o ha en underbar dag idag ..


Chao   

Av Susan Hammoud - 10 oktober 2011 21:31

Sjukt fet låt .. Älskar henne <3 ;)

Av Susan Hammoud - 10 oktober 2011 20:26

hej hade skola idag :)

hade idrott åååh.. älskar bara idrott bäääääääästa skol ämnet  

men aja fick gör konditionstest ...:) ja men det var många som dog idag hehehe

alltså två tjejer i klassen hade asma o fick springa ..en av dem fick asma attack o kunde inte andas men det gick över efter en stund men aja .. kan inte fatta att lärare kan vara så... hur ska man säga det på ett bra sätt .. eeh dumma o låta en tjej som har ont  i magen, mensvärk och asma få springa o anstränga sig ..

men aja hade oxå spanska idag .. Titel: snäll lärare exploderar !! iallafall min  spanska lärare exploderar hon var as snäll från början .. men nu  e hon typ skit sträng.. om man typ bara öppnar munnen o man hinner inte ens säga ett ord så säger hon typ så: gå ut!! spanska är frivilligt så gå ut om du vill inte lära dig o snälla kom ej tillbaks! woow tänker man siken explotion .. men hon har rätt det e frivilligt så man kan gå ut  om man inte vill lära sig men folk e rädda att få skolk.. men såklart man ska få skolk om man skolkar  .. hehe men aja har haft en bra dag gjorde sv- provet o det gick as bra.. soo i am very HAPPY  

 

  

men aja ska äta något har inte ätit nåt på hela dagen o sen ska jag sova så Godnatt o sov Gott 

Av Susan Hammoud - 10 oktober 2011 19:57

hej åkte igår till ikea med morsan

köpte grejer till hennes rum o köpt hyllor,galjer o sånt till klädkammaren .. jag tänker renovera den o fixa till den men  .. lite längre fram typ kanske på höstlovet efter som jag har mycket plugg o så .. hehe men kommer säkert visa er den när det blir klart så håll utkike

Dagen outfit

   Dagens outfit:

Topp: bikbok

Jeans : HM

Jacka:Everest

Skor: Skopunkten


chao   

Av Susan Hammoud - 9 oktober 2011 14:40

hej var i allum på fredags o shoppade <3

köpte två boots för vintern en med snören o en med bälten o en brun kofta o en randig stikade tröja <3

     

Av Susan Hammoud - 9 oktober 2011 14:24

hejsansvejsan <3

har nyss duschat..har det as tråkigt <3 ;)

måste plugga till provet imon men orkar ej .. HATAR Prov 

men måste ändå plugga om jag vill få bra betyg :).. hehe

   

Av Susan Hammoud - 9 oktober 2011 11:31

Sjukt bra låt <3

kan bara lyssna på den om o om o om igen <3 love it <3 

  

Av Susan Hammoud - 9 oktober 2011 11:09

Hello!!  

städer mitt rum .. mitt eget rum  hehe .. delar rummet med min storsyster  som har rest till barcelona .. så nu ska jag ha rummet för mig själv i en vecka  

men saknar ändå henne  

men aja städar o lyssnar på nrj radio på nätet..som spelar nu låten Stereo Heart av Gym Class Heroes.. as bra låt

ska gå o dusha snart .. men vet ej vad jag ska göra idag :) får se vad som händer hehe <3


 

men aja ses sen 

Chao  

Presentation


Hej jag e är en tjej som heter Susan (Abrar)och är 13år... Jag skriver om allt möjligt mode,musik,familj,vänner.. ENJOY IT

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards