Susan

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Typisk skoladag <3

Av Susan Hammoud - 10 oktober 2011 20:26

hej hade skola idag :)

hade idrott åååh.. älskar bara idrott bäääääääästa skol ämnet  

men aja fick gör konditionstest ...:) ja men det var många som dog idag hehehe

alltså två tjejer i klassen hade asma o fick springa ..en av dem fick asma attack o kunde inte andas men det gick över efter en stund men aja .. kan inte fatta att lärare kan vara så... hur ska man säga det på ett bra sätt .. eeh dumma o låta en tjej som har ont  i magen, mensvärk och asma få springa o anstränga sig ..

men aja hade oxå spanska idag .. Titel: snäll lärare exploderar !! iallafall min  spanska lärare exploderar hon var as snäll från början .. men nu  e hon typ skit sträng.. om man typ bara öppnar munnen o man hinner inte ens säga ett ord så säger hon typ så: gå ut!! spanska är frivilligt så gå ut om du vill inte lära dig o snälla kom ej tillbaks! woow tänker man siken explotion .. men hon har rätt det e frivilligt så man kan gå ut  om man inte vill lära sig men folk e rädda att få skolk.. men såklart man ska få skolk om man skolkar  .. hehe men aja har haft en bra dag gjorde sv- provet o det gick as bra.. soo i am very HAPPY  

 

  

men aja ska äta något har inte ätit nåt på hela dagen o sen ska jag sova så Godnatt o sov Gott 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susan Hammoud - 5 november 2011 12:36

Godmorgon   städar mitt rum medan jag lyssanar på "maraca" av mohombi .. bäst e den   fastar idag hehehe ... men aja ska till stan idag o köpa eid kläder ..  För att det e eid imon <3  men aja o ska äta ute idag  o ska som vanligt ha med...

Av Susan Hammoud - 4 november 2011 22:47

Hejsan svejsan   idag åkte jag till fest planerings grejen ... kom as sent o missade typ hela .. i alla fall OMG ni vet inte vad som hände ...  jag o en kompis som heter zainab.. promenerade från gårdsten centrum till kannel torget ...så gick v...

Av Susan Hammoud - 4 november 2011 09:45

Bästa låten <3

Av Susan Hammoud - 4 november 2011 09:31

Hej igår hade jag det as kul hehehe   vi åkte till min kompis var lite hem hos henne sen åkte vi till allum testade lite kläder o sånt vi köpte lite fika som chips, chocklad o sånt.. heheehe drack oxå cider.. o satt o skämtade med folk .. det...

Av Susan Hammoud - 3 november 2011 10:47

Hej Bebes   Hoppas att allt e bra .. för jag har det bra hehehe.. vaknade idag på ett bra humör o hoppas att jag kommer ha en bra dag idag.. Vaknade idag av min lilla söta syster som gav mig en liten puss på kinden.. hehe hon e 3 år ..  o jag ä...

Presentation


Hej jag e är en tjej som heter Susan (Abrar)och är 13år... Jag skriver om allt möjligt mode,musik,familj,vänner.. ENJOY IT

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards