Susan

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Crazy Kids

Av Susan Hammoud - 4 november 2011 22:47

Hejsan svejsan  

idag åkte jag till fest planerings grejen ... kom as sent o missade typ hela .. i alla fall

OMG ni vet inte vad som hände ...  jag o en kompis som heter zainab.. promenerade från gårdsten centrum

till kannel torget ...så gick vi förbi 5 små barn typ 6-åringar.. 4 afrikaner o en somalie..(tjejer)

vi ville bara skoja med dom o frågade vem gillar justin bieber . vi trode att alla skulle säga jaaaaaaaaaa.så alla dom kom emot oss o sa vi hatar justin bieber.

han e bög o sånt .. sen en tjej ba gillar du jb .. jag ba eeh .. eeh .. emm.. sen så började hon dra mig i håret jag ba zainab hjälp alltså jag vill inte slå en liten tjej ..sen zainab ba sluta ..hon slutade rycka i mitt hår o kollade zainab i ögonen o sa fu*k you..

sen sprang dem efter oss o skrev fu*k you o knu*a dig... vi iga dom o gick därifrån.. jag tänkte var fan har hon lilla tjejen lärt sig vad dom orden betyder.. men aja sen skulle vi åka till simningen men det var stängt idag som otur 

men aja e as trött ska läsa min bok som heter "Bästa Ovän" o  sova ..

Godnatt o sov gott   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susan Hammoud - 5 november 2011 12:36

Godmorgon   städar mitt rum medan jag lyssanar på "maraca" av mohombi .. bäst e den   fastar idag hehehe ... men aja ska till stan idag o köpa eid kläder ..  För att det e eid imon <3  men aja o ska äta ute idag  o ska som vanligt ha med...

Av Susan Hammoud - 4 november 2011 09:45

Bästa låten <3

Av Susan Hammoud - 4 november 2011 09:31

Hej igår hade jag det as kul hehehe   vi åkte till min kompis var lite hem hos henne sen åkte vi till allum testade lite kläder o sånt vi köpte lite fika som chips, chocklad o sånt.. heheehe drack oxå cider.. o satt o skämtade med folk .. det...

Av Susan Hammoud - 3 november 2011 10:47

Hej Bebes   Hoppas att allt e bra .. för jag har det bra hehehe.. vaknade idag på ett bra humör o hoppas att jag kommer ha en bra dag idag.. Vaknade idag av min lilla söta syster som gav mig en liten puss på kinden.. hehe hon e 3 år ..  o jag ä...

Av Susan Hammoud - 2 november 2011 21:56


Hej igår var jag på bio med två kompisar ... vi kollade på Jonny English Reborn hahah skit bra film ... Jag dog av skratt HAHAHA skit rolig e han   sen åkte vi in till stan ... min kompis köpte lite kläder o så tog vi en massa bilder sen gick v...

Presentation


Hej jag e är en tjej som heter Susan (Abrar)och är 13år... Jag skriver om allt möjligt mode,musik,familj,vänner.. ENJOY IT

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards